ذات

شیطان درون

ذات

شیطان درون

این وبلاگ شخصی، و به روح اجدادم پیرو قوانین کشور ایران است .

اخی 

 

ببین چی شد من واقعا از این همه خوشی دارم می میرم 

 

از امروز می شینم دعا می کنم نماز می خونم عبادت می کنم تا پیش خدا عزیز بشم 

 

خدا هم لطف کنه تا علم طی الارض (اگه اشتباه نوشتم شرمنده عربی بلد نیستم) به من ا 

 

الهام کنه تا دیگه به بنزین 700 تومنی نیاز نداشته باشم  

 

خدایی ما قشر بد بخت سر خورده جوون چه غلطی بکنیم 

 

اگه به جای درس خوندن پیش یه مکانیک شاگرد بودم الان برا خودم اوستایی بودم  

 

و اما یه داستان خوب +24 

 

روزی روزگاری تو یه مملکتی یه شاهی بودش که خیلی به مردمش ظلم می کرده  

 

این شاه هر چه قدر ظلم وستم میکرده صدای مردم در نمیومده  

 

یه روز شاه از رفتار مردم عصبانی میشه دستور میده هر کسی از دروازه  شهر بیاد داخل یا بره  

 

بیرون بگیرن بکننش و به هیچ کس رحم نکنن 

 

چند روزی میگذره باز صدای مردم در نمیاد  

 

این بار شاه دستور میده کل اهالی شهر جمع کنند بعد رو به مردم می گه من این همه به شما 

 

ظلم می کنم چرا کسی اعتراض یا شورش نمیکنه باز صدای مردم در نمیاد یهو یکی از تو جمع  

 

دستش بلند میکنه  شاه خوشحال میشه میگه بگو: 

 

  میگه سرورم اگر ممکنه تعداد سربازان دروازه شهر بیشتر کنید تا سریع تر ما رو بکنن تا زیاد  

 

وقت ما تو صف گرفته نشه  

 

حالا حکایت ما هم این جوری شده... 

 

تو رو خدا راست می گی امیر...

ای بابا هیچی ننوشتم هنوز 350 تا بازدید کننده داره  

 

بعدا میگن امیر چرا به ملت گیر می دی 

 

فکر کنم دیگه وقتشه شروع کنم بنویسم  

 

امشب که تا نماز صبح تو مسجد هستم وقت نمیشه فردا هم که تاسوعا هستش باید طبق نذری که کردن یه شمع بزرگ تو یه مسجد مشخص روشن کنم  

 

وگرنه طبق گفته همه کله پا می شم 

 

یادم رفت بگم اسم امیره 23 ساله بهمن لیسانس معماری می گیرم خیر سرم تک پسرم و...... 

 

تصمیم گرفتم اینجا روی خیلی ها رو سفید کنم مخصوصا خودم... 

 

تا بعد