ذات

شیطان درون

ذات

شیطان درون

۲۹ بهمن

تولدم مبارک....

من ترسیم کردن را به حرف زدن ترجیح میدهم، زیراترسیم کردن سریعتر است و مجال کمتری  

 

برای  دروغ گفتن باقی میگذارد.” لوکوربوزیه"

امان از دوستان اوس

ساعت ۳:۱۳ بامداد ببین چی واسه من فرستاده: 

 

در گلستان خیالم ندهد هیچ گلی بوی تو را  

 

تو گل ناز منی از دور می بوسم تو را 

 

مرتیکه گوسفند تو بعد این همه سال رفاقت فرق بین من و دوست دختر نفهمیدی

؟

دوست عزیز من انقدر تو بچگی با محبت بود که به گل های روی فرش هم آب می داد 

 

خاطرات سعید شاشو

حقیقت همیشه تلخ است

 

 

 

من من احساس می کنم یه مشکلی دارم ...

 

خیلی سعی می کنم اتفاقات این چند سال فراموش کنم ولی نمیشه  

 

کاش ذهن ادم ها هم فرمت می شد نمی تونم گذشته رو انکار کنم  

 

احساس تنهایی می کنم  

 

می خوام با یکی رابطه داشته باشم  

 

می خوام یه زندگی نو رو شروع کنم 

 

می خوام از گذشته عبرت بگیرم 

 

ولی نمی شهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه 

 

حالا گیرم یه رابطه جدید برقرار کردم !!!! 

 

که چی بشه    

 

ها   !!!!!!؟

 

لعتنی   می خوای باز بهت  گند زده بشه  

 

 میتونی لاشی باشی  

 

ها؟!!! 

 

عرضش داری؟  می تونی پا رو  ادم بودنت بذاری  

 

لعنتی جواب بده می تونی 

 

خدا تو خودت شاهد بودی همه امکانات واسم محیا بود ولی تا به امروز دست از پا خطا نکردم  

 

می دونی چرا ؟؟؟ 

 

چون ادم بودن فراتر از 3 حرفه  

 

ادم بودن ربطی به سواد پول این چیزا نداره  

 

باید خایش داشته باشی من داشتم دارم  

 

من نمیدونم حالم بده یه کاری واسه من بکن   

 

واقعا به غیر تو کسی ندارم 

 

یه زمانی یه جایی باعث سر بلندیت می شم...