ذات

شیطان درون

ذات

شیطان درون

احمق ترین احمق دنیا

بالاخره تموم شد  

 

پام جوری گذاشتم که خودم هم له شدم 

 

ایستگاه اخره همه پیاده شن.... 

 

سفر کرده

 

 

 

نمی دونم دیگه از کی گلایه کنم 

 

واقعا خسته شدم از همه چی 

 

من هیچ وقت به کسی ترحم نکردم به جای این هر کاری از دستم بر اومده برا طرف مقابلم کردم 

 

خیلی سخته طرف مقابلت احساساتی رو که بهش داری به حساب ترحم بذاره 

 

دوست داشتن داشتن جرمه؟ یکی اینو به من حالی کنه جرمه؟؟؟؟ 

 

من هستم وجود دارم نمی تونی منو انکار کنی 

 

همون جوری که رفته بود برگشت  

 

خدا مگه من از زندگی چی خواستم ؟؟؟ 

 

حرفای منو فقط این بلاگ اسکای گوش میده دغدغه ای منو فقط این تو سینش جا داده  

 

همیشه همدم و مونس کسایی بودم که به نوعی یه گوش شنوا می خواستن برا گفتن  

 

حرفاشون اما تو خودت شاهد بودی تو این دنیای به این بزرگی یکی پیدا نشد حرفای منم گوش  

 

بده  

 

گناه من چیه ؟؟؟؟ 

 

همیشه منو تو بدترین شرایط از باتلاق کشیدی بیرون  

 

همیشه برا من سوال بوده نه نماز می خونم نه روزه می گیرم  نه بنده خوبی ام 

 

جریان چیه ؟؟ می خوای منو شرمنده کنی ؟؟ من که همیشه شرمنده هستم  

 

یه بار ازت درخواست کردم که به یه نفر کمک کنی دمت گرم کمکش کردی 

 

این بارم ازت درخواست می کنم به اینم کمک کنی میدونی که منظورم کیه  

 

نمیدونم داری امتحانش می کنی یا جریان یه چیز دیگست  ولی ازت خواهش می کنم به دادش  

 

برسی  

 

نمی دونی چه لذتی داره وقتی که دستات میگیری بالا واسه کسی که دوستش داری دعا  

 

میکنی  

 

( تو مرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم٬ آرزویم همه سر سبزی توست)