ذات

شیطان درون

ذات

شیطان درون

Delete

دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است 

 

شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است 

 

کوه را با ان بزرگی می توان هموار کرد 

 

حرف نا هموار را هموار کردن مشکل است

پسر...

یه وقتایی جوری می سوزوننت که هیچ کس نمی تونه خاموشت کنه

یه وقتایی هم جوری خاموشت می کنن که هیچ کس نمی تونه روشنت کنه

دارم خودم گول میزنم هیچی در مورد خودم تغییر پیدا نکرده چیزی باعث نشد احساس بهتری پیدا کنم

دیدگاه همه بد هستن مگر اینکه خلافش ثابت بشه داره یواش یواش سر مشق زندگی من میشه

ادم هایی که دیدم همه به فکر خودشون هستن اونم به هر قیمتی....

تا اونجایی که یادم میاد ادم ها زندگی می کنن که قیمت پیدا کنن نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنن

صداقت چیزی که همه از تو انتظار دارن اما این کلمه برا خودشون معنی نشده

صداقت بیش از اندازه هرگز سر انجام خوبی نداشته....

هر زخمی باشه خوب میشه اما خوب شدن با مثل روز اول شدن خیلی فرق می کنه

اگه یه روزی تونستی به کسی خیانت کنی اون شخص احمق فرض نکن بلکه بدون خیلی بیشتر از اونی که لیاقت داشتی

بهت اعتماد کرده٬بدی روزگار میدونی باید از کجا فهمید؟؟؟؟ از اینجا که همه بدیا خیانتا له شدنا تو اوج اعتماد اتفاق

می افته

حالا

اقا یا خانوم محترمی که فکر می کنی زرنگی ٬ منم تایید می کنم که زرنگی افرین

شاید بتونی به صورت مقطعی چاله های زندگیتو پر کنی اما یادت نره یه قیمتی داره

باختن در درون به شرط پیروزی در برون

بد بخترین ادما کسایی هستن که تو مرور زندگی نکبت بارشون یه نور روشنی وجود نداره که راه گشای تاریکی درونشون

باشه

زمان،مکان، ادما،کلمات،همه چیزو به چالش کشیدم فقط بدی های این دنیا برام رو شد

قصد بی احترامی یا بی ادبی ندارم اما

" به موجودی که یک هفته خونریزی می کنه ولی نمی میره نباید اعتماد کرد"